Kuzatuvchi » Siyosiy » IJRO INTIZOMINI SAMARALI TASHKIL ETISHDA DAVLAT ORGANLARI RAHBARLARINING MA'SULIYATI YANADA OSHIRILADI

IJRO INTIZOMINI SAMARALI TASHKIL ETISHDA DAVLAT ORGANLARI RAHBARLARINING MA'SULIYATI YANADA OSHIRILADI

Farmon davlat organlari va tashkilotlarda ijro intizomiga mas'ul tarkibiy bo'linmalar alohida tuzilma sifatida bevosita birinchi rahbarlar bo'ysunuviga o'tkaziladi;  davlat organlari va tashkilotlarning ijro intizomiga mas'ul tuzilmasi xodimlarining Hisob palatasi, Vazirlar Mahkamasi hamda Adliya vazirligida reja-jadval asosida har uch yilda bir marotaba malakasini oshirish amaliyoti yo'lga qo'yiladi. Vazirlar Mahkamasi qarorlari ijrosini nazorat qilish bo'yicha yangi tartib joriy etilishi munosabati bilan; Adliya vazirligi markaziy apparati tuzilmasida O'zbekiston Respublikasi Prezidenti hujjatlari va topshiriqlari ijrosini nazorat qilish boshqarmasi negizida 20 ta shtat birligidan iborat O'zbekiston Respublikasi Prezidenti va Hukumat hujjatlari ijrosini nazorat qilish boshqarmasi tashkil etiladi. Hisob palatasi, Vazirlar Mahkamasi va Adliya vazirligi tomonidan qonunchilik hujjatlari va topshiriqlarning ijro holatini baholash amaliyoti joriy etiladi.

D.AZAMATOVA,

Urganch tumani yuridik xizmat korsatish markazi bosh yuriskonsulti.

Boshqa maqolalar

XODIM TURLI LAVOZIMLARDA ISHLAGANIDA TA’TIL KUNLARINI

personmaftuna 28-06-24, 11:49
0 XODIM TURLI LAVOZIMLARDA ISHLAGANIDA TA’TIL KUNLARINI HISOBLASH TARTIBI

Agar ishga qabul qilish vaqtida хodimga mehnat ta’tilining qoʻshimcha kunlari yangi MKning 481-moddasi asosida taqdim...

DAVLAT FUQAROLIK XIZMATCHISI CHET ELDA MOLK-MULK OLISHI

personmaftuna 20-06-25, 13:20
0 DAVLAT FUQAROLIK XIZMATCHISI CHET ELDA MOLK-MULK OLISHI MUMKIN EMAS

Qonunchilikka ko ' ra , davlat fuqarolik xizmatchisi O ' zbekistondan tashqarida hisobvaraqlar ochishga va ularga ega...

AHOLI TURMUSH FAROVONLIGI YANADA OSHIRILADI

personmaftuna 26-12-24, 14:38
0 AHOLI TURMUSH FAROVONLIGI YANADA OSHIRILADI

“Kambag'allikni qisqartirish va aholi turmush farovonligini oshirish borasidagi chora-tadbirlarni yangi bosqichga olib...

menu
menu