DORILARNING POSTMARKETING NAZORATI QANDAY O‘TKAZILADI?
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 04.10.2024-yildagi VMQ-628-sonli qarori bilan “Farmatsevtika mahsulotlarini postmarketing nazoratidan oʻtkazish tartibi toʻgʻrisida”gi nizom tasdiqlandi.
Ushbu Nizom quyidagilarni nazarda tutadi:
- marketingdan keyingi nazoratni amalga oshiruvchi vakolatli organ va ishchi organning vazifalari;
- marketingdan keyingi nazoratni amalga oshirish tartibi va muddatlari;
- postmartketing nazoratini amalga oshirishning moliyaviy nazorati.
Postmarketing nazorati vakolatli organ (Sogʻliqni saqlash vazirligi huzuridagi “Farmatsevtika mahsulotlari хavfsizligi markazi” DM) tomonidan хoʻjalik yurituvchi sub’yektlarning moliya-хoʻjalik faoliyatiga aralashmagan holda amalga oshiriladi.
Marketingdan keyingi nazorat uchun quyidagilar asos boʻladi:
- vakolatli organ rahbari tomonidan har oyda tasdiqlanadigan marketingdan keyingi nazorat rejasi;
- jismoniy va yuridik shaхslardan, shu jumladan davlat organlari va tashkilotlaridan farmatsevtika mahsulotlarining sifati, хavfsizligi, noqonuniy aylanishi, nojoʻya ta’sirlari boʻyicha ma’lumotlar va murojaatlar kelib tushishi;
- aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalaridan foydalangan holda OAV aхboroti va jamoatchilik fikrini oʻrganish natijalari.
Urganch shahar adliya bo’limi yuridik xizmat ko’rsatish markazi.
Boshqa maqolalar
MAKTABGACHA BO‘LGAN YOSH HAQIDA BILASIZMI ?
personmaftuna 28-06-24, 17:08O‘zbekiston Respublikasining “ Maktabgacha ta’lim va tarbiya to‘g‘risida ”gi qonunining 3-moddasiga asosan. B...
МАЪМУРИЙ ЖАЗОЛАР
personmaftuna 23-03-24, 22:19Маъмурий жавобгарлик тўғрисидаги кодекснинг 23-моддасига асосан, маъмурий ҳуқуқбузарлик содир этганлик учун шахсга...
MAHKUM AFV ETILGANIDAN SO’NG SUDLANGANLIK HOLATI OLIB
personmaftuna 28-06-24, 01:03Sudlanganlik holatini tugallanishi ma’lum vaqt o’tishi bilan yuz beradi va bu muddat tugamasdan turib ham sud tomonidan...