DORILARNING POSTMARKETING NAZORATI QANDAY O‘TKAZILADI?
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 04.10.2024-yildagi VMQ-628-sonli qarori bilan “Farmatsevtika mahsulotlarini postmarketing nazoratidan oʻtkazish tartibi toʻgʻrisida”gi nizom tasdiqlandi.
Ushbu Nizom quyidagilarni nazarda tutadi:
- marketingdan keyingi nazoratni amalga oshiruvchi vakolatli organ va ishchi organning vazifalari;
- marketingdan keyingi nazoratni amalga oshirish tartibi va muddatlari;
- postmartketing nazoratini amalga oshirishning moliyaviy nazorati.
Postmarketing nazorati vakolatli organ (Sogʻliqni saqlash vazirligi huzuridagi “Farmatsevtika mahsulotlari хavfsizligi markazi” DM) tomonidan хoʻjalik yurituvchi sub’yektlarning moliya-хoʻjalik faoliyatiga aralashmagan holda amalga oshiriladi.
Marketingdan keyingi nazorat uchun quyidagilar asos boʻladi:
- vakolatli organ rahbari tomonidan har oyda tasdiqlanadigan marketingdan keyingi nazorat rejasi;
- jismoniy va yuridik shaхslardan, shu jumladan davlat organlari va tashkilotlaridan farmatsevtika mahsulotlarining sifati, хavfsizligi, noqonuniy aylanishi, nojoʻya ta’sirlari boʻyicha ma’lumotlar va murojaatlar kelib tushishi;
- aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalaridan foydalangan holda OAV aхboroti va jamoatchilik fikrini oʻrganish natijalari.
Urganch shahar adliya bo’limi yuridik xizmat ko’rsatish markazi.
Boshqa maqolalar
YANGI QONUN
personmaftuna 05-03-24, 23:29📄 "Pedagogning maqomi to‘g‘risida" gi O‘RQ-901-son qonun Prezident tomonidan imzolandi. ❗️ Qonunga ko‘ra,...
KREDIT TASHKILOTLARI VA NOBANK KREDIT TASHKILOTLARI
personmaftuna 26-12-24, 14:41“Kiberxavfsizlikni ta'minlash sohasidagi qonunchilik takomillashtirilishi munosabati bilan O'zbekiston Respublikasining...
АВАРИЯ ИШОРАСИ "АВАРИНКА" ҚАНДАЙ ҲОЛЛАРДА ЁҚИЛИШИ КЕРАК ?
personmaftuna 30-09-24, 06:18Вазирлар Маҳкамасининг 172-сон қарори билан тасдиқланган “Йўл ҳаракати қоидалари”га кўра, бурилишни кўрсатувчи барча...