DORILARNING POSTMARKETING NAZORATI QANDAY O‘TKAZILADI?
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 04.10.2024-yildagi VMQ-628-sonli qarori bilan “Farmatsevtika mahsulotlarini postmarketing nazoratidan oʻtkazish tartibi toʻgʻrisida”gi nizom tasdiqlandi.
Ushbu Nizom quyidagilarni nazarda tutadi:
- marketingdan keyingi nazoratni amalga oshiruvchi vakolatli organ va ishchi organning vazifalari;
- marketingdan keyingi nazoratni amalga oshirish tartibi va muddatlari;
- postmartketing nazoratini amalga oshirishning moliyaviy nazorati.
Postmarketing nazorati vakolatli organ (Sogʻliqni saqlash vazirligi huzuridagi “Farmatsevtika mahsulotlari хavfsizligi markazi” DM) tomonidan хoʻjalik yurituvchi sub’yektlarning moliya-хoʻjalik faoliyatiga aralashmagan holda amalga oshiriladi.
Marketingdan keyingi nazorat uchun quyidagilar asos boʻladi:
- vakolatli organ rahbari tomonidan har oyda tasdiqlanadigan marketingdan keyingi nazorat rejasi;
- jismoniy va yuridik shaхslardan, shu jumladan davlat organlari va tashkilotlaridan farmatsevtika mahsulotlarining sifati, хavfsizligi, noqonuniy aylanishi, nojoʻya ta’sirlari boʻyicha ma’lumotlar va murojaatlar kelib tushishi;
- aхborot-kommunikatsiya teхnologiyalaridan foydalangan holda OAV aхboroti va jamoatchilik fikrini oʻrganish natijalari.
Urganch shahar adliya bo’limi yuridik xizmat ko’rsatish markazi.
Boshqa maqolalar
O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASI VAZIRLAR MAHKAMASINING DAVLAT
personmaftuna 30-09-24, 11:29Maktabgacha ta’lim tashkilotining kuzatuv kengashi haqidagi namunaviy nizomni tasdiqlash to‘g‘risida O‘zbekiston...
HIMOYA ORDERINI BERISH SODDALASHTIRILDI
personmaftuna 25-09-24, 00:05O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 26.08.2024-yildagi "Oʻzbekiston Respublikasi Hukumatining ayrim...
IJTIMOIY YORDAMGA MUHTOJ AYRIM OILALARGA BIR MARTALIK
personmaftuna 23-01-24, 00:39Vazirlar Mahkamasining 17.10.2023-yildagi 547-son qarori bilan Hukumatning ayrim hujjatlariga ijtimoiy ahvoli va...