HISOB PALATASIDA XALQARO STANDARTLAR ASOSIDA DAVLAT AUDITINI TASHKIL ETISH SHOBASI TASHKIL ETILADI
Farmonga muvofiq, Hisob palatasida quyidagilar tashkil etiladi:
Mudofaa majmui va huquq-tartibot organlari xarajatlarini audit qilish sho'basi;
Xalqaro standartlar asosida davlat auditini tashkil etish sho'basi;
Tadqiqot, ekspert-tahlil va o'quv markazi (Tadqiqot markazi).
G'aznachilik xizmati qo'mitasi va uning hududiy tuzilmalariga quyidagi vazifalar yuklandi:
davlat xaridlari sohasida qonun buzilishi holatlari aniqlanganda, to'lovlarni vaqtincha to'xtatish (ish haqi va unga tenglashtirilgan to'lovlar, shuningdek, qonunchilik hujjatlarida belgilangan kechiktirib bo'lmaydigan xarajatlar bundan mustasno), shartnomani ro'yxatdan o'tkazmasdan qaytarish, uni bekor qilish va qonun buzilishi holatlari mavjudligi to'g'risida davlat buyurtmachisiga hamda davlat moliyaviy nazorati organlari yoki huquqni muhofaza qiluvchi organlarga xabarnoma yuborish;
moliyaviy operatsiyalarning barcha jarayonlarida shubhali holatlar bo'yicha Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentini 3 ish kunida xabardor qilish;
ro'yxatdan o'tkazilgan shartnomalar bo'yicha muddati o'tgan debitor va kreditor qarzdorliklar hisobini yuritish hamda har chorak yakuni bo'yicha keyingi oyning 10 sanasigacha Hisob palatasi hamda Iqtisodiy jinoyatlarga qarshi kurashish departamentiga tegishli ma'lumot taqdim etib borish.
S.BERDIQILICHOV,
Urganch tumani yuridik xizmat ko‘rsatish markazi bosh yuristkonsulti.
Boshqa maqolalar
TO'QIMACHILIK VA TIKUV-TRIKOTAJ YO'NALISHIDAGI
personmaftuna 25-06-24, 19:59“To'qimachilik va tikuv-trikotaj sanoatini rivojlantirishni yangi bosqichga olib chiqish chora-tadbirlari...
AGAR SHAXS NOQONUNIY RAVISHDA MA'MURIY JAVOBGARLIKKA
personmaftuna 08-02-25, 00:58Ma'muriy javobgarlik toʻgʻrisidagi kodeksning 302-moddasiga asosan, ➖ Ma'muriy javobgarlikka qonunga xilof ravishda...
INFRATUZILMANI RIVOJLANTIRISH INJINERING KOMPANIYASI
personmaftuna 22-02-24, 06:59“Maktabgacha va umumiy o'rta ta'lim sohasi obyektlarini barpo etishda buyurtmachi xizmati faoliyatini yanada...